יום ראשון, 17 בינואר 2016


פאו וואו :בר מסעדה רוטשילד 62 ראשון לציון

אוכל רחוב בירה ואווירה

אם יצרן הבירה מבוואריה היה יודע מה עושים לבירת הנזירים הוותיקה שלו, הוא לא היה מאושר.. 
המעורב הירושלמי גרם לי רק להתגעגע לדבר האמיתי, הפוקצ'ה הנהדרת ספחה אליה את טעמי הבשר הטחון המתובל.
זה לא כל כך פשוט להגיש אוכל רחוב במסעדה

מומו אף פעם לא אומר לא לאוכל
למומו תיאבון  בריא ונפש שמחה
מומו מעדיף צלחת מלאה על מנת שף זעירה
מומו המליץ על פאו וואו בראשון לציון
בלאק לייבל
הגענו לשם בחמישי בלילה, מומו ואיקי נסעו לחפש חניה, ואותי שלחו להתעמת עם מארחת שכמעט קרסה מכובד המשימה מול רשימת המתנה ארוכה, התפשרנו על מקום בבר החיצוני (יש תנורים מחממים), ושודרגנו בהמשך פנימה.
זה לא היה פשוט לקבל שרות מהברמנים הטרודים, אבל בכל זאת הצלחנו להגיע למעמד קבלת התפריטים. בפאו וואו, התפריט כולל מנות רחוב מהעולם, ומשתלמות במיוחד מנות השיירינג. 
מסתבר שרעיון השיתופיות קם לתחייה, ותמורת 59 שקלים קבלנו קנקן של ליטר בירה פאולנר גרמנית וכוסות קטנות למזיגה אישית, הרעיון בבסיסו טוב משתלם, אך יש בו גם חסרון באופן מזיגת הבירה היא מאבדת  מערכה. אין כמו בירה טרייה שנמזגת לכוס קרה, ומוגשת תוססת ומוקצפת. (אם יצרן הבירה מבוואריה היה יודע מה עושים לבירת הנזירים הוותיקה שלו, הוא לא היה מאושר),
בירה מבוואריה
הזמנו 5 מנות משותפות (148 שקלים)
לא הספקנו לומר לחיים, וכבר האוכל התחיל להגיע, ביקשנו להאט את הקצב כי רצינו גם ללעוס ולא ישר לבלוע, לעיצוב האישיות הברמן גם כיבד אותנו בצ׳יסרים של וויסקי בלייק ליבל. 
במגש מתכת המוכר מדוכני הפלאפל נחו חצאי פיתות מלאות בכרובית מצופה בבלילת פנקו מטוגנת בשמן עמוק, בתוספת טחינה וירק מנה נחמדה שאפשר היה להוציא ממנה יותר לו רק הכרובית הייתה פחות רכה מבפנים ויותר קריספית מבחוץ.
כרובית בפיתה
בציפוי פנקו, נפגשנו שוב  במנת הפיש אנד צ׳יפס שאמנם לא הייתה מגולגלת בנייר עיתון כמו בדוכני מזון מהיר בלונדון, אבל מספיק טובה בשבלינו.
פיש אנד ציפס
מרחוב אגריפס במחנה יהודה לקחו את רעיון המעורב הירושלמי, נתחי פרגית, כבד עוף, לבבות וירקות עשויים על גריל, שהשאירו אותי עם געגוע לדבר האמיתי..
 הלחמה בעג׳ין  בשר על בצק  אפוי שספח אליו את טעמי הבשר הטחון המתובל, בתוספת טחינה ירק ופלפל חריף זו כבר הייתה מנה מענגת. 
יאללה איטליה, קרפציו סינטה,  דק דק בשמן זית, בלסמי ועלי רוקט, מתאבן שמגיע בדרך כלל בתחילת הארוחה היה הפעם על תקן של קינוח אוורירי ומתקתק. 
אחרי קנקן נוסף של בירה כבר לא נשאר לנו מקום לקינוחים

קרפציו

לשימור: האווירה השמחה המוזיקה והמחירים
לידיעה: ממליץ להזמין מקומות מראש.
לשיפור: קשב וריכוז
לסיכום: זה לא פשוט, ואפילו מתיימר להגיש אוכל רחוב במסעדה,
מומלץ לצעירים חסרי מנוח











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה