יום שלישי, 10 במאי 2016

מרכז אירועים קדם לופט/ קיבוץ בארות יצחק
לופט חדש לאירועים

הפתיחה של "קדם"
 מתחם האירועים החדש בקיבוץ בארות יצחק הייתה מרשימה קיבלנו, אלכוהול משובח אוכל מצוין בר מתוקים מושחת, וכל זאת  מבלי להביא צ׳ק ...
חלל פתוח

אפליקציית הניווט (כפרה עליה) הובילה אותנו מתל אביב למקום תוך 20 דקות, קבלת הפנים בחוץ הייתה נעימה וכללה קוקטיילים פירותיים וצבעונים בנוסף בר משקאות חריפים (הלוואי על כל עם ישראל).
ועמדות אוכל מעוצבות של קייטרינג  ״מייל עלמא״  שכללו: לחמים מהטאבון עם מטבלים ואנטיפסטי, מיני חומוסיה בתוספות של בשר טחון, טחינה, פלפלים חריפים. מלצרים חביבים הסתובבו עם מגשים של  סביצ׳ה דג ים, חזה עוף בטמפורה ובמבה ועוד דברים קטנים ושווים. פעמיים וויסקי בלו לייבל עשו את העבודה והתחלנו ליהנות מהמקום ומהאווירה.

סלט צבעוני

מרכז האירועים:
מקום קלאסי ושונה לאירועים אינטימיים, חלל פתוח עם מפלסים ואופציות רבות לעיצוב.
אהבתי במיוחד את ספות הישיבה הנוחות את הברים הקטנים, ואת עמדות האוכל המפוזרות בהם הוגשו חצילים קלויים על גריל פחמים, פרגיות, בשר אסדו שפונדרה, אנטריקוט מבחר סלטים ותוספות של שעועית ירוקה תפוח אדמה ואורז.
ספות הישיבה הנוחות

קוקטליים פירותיים

רכילות:
איש העסקים והנדל״ן עידן גרינברג מבעלי המקום ואישתו אורית קיבלו את האורחים, אורית שהיא גם מנהלת השיווק של המקום דאגה לכבד בעוגת יום הולדת את מפיק האירוע אילן אשר.
גרינברג ופרץ
אורחים מוכרים נוספים שראיתי זאב קורן מנכ״ל קראון פלזה ירושלים, המעצב הכסוף דני מזרחי, השחקנית החביבה חני נחמיאס, ננסי ברנדס המתקמבק, הזמר קובי פרץ שהניח את הבעיות עם מס הכנסה בצד ונראה די נהנה מהאירוע, והסקסולוגית איריס בר און שלא החליפה איתי אפילו מילה...



קורן מזרחי וברנדס





מזל טוב לאילן אשר


חשבנו כבר שהערב תם אבל פתאום קלטנו  שעל השולחנות בחוץ עלו ובאו קינוחי אלף לילה ולילה בצורת  קדאיף אגוזים קינמון וסירופ דבש ותפוז, מלבי יפואי עם כל התוספות, ואפל קראמבל  עם גלידת וניל, ובסטה של אבטיח מלון, לסיום  הוספתי פעמיים אספרסו קצר שתי כוסות מים, ויאללה שרון בואי נלך הביתה.


מלבי יפואי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה