יום שבת, 3 ביולי 2021

עוף בשנקין

    חצי אהרוני,עוף מתובל או עוף מכובס?    

משף נחשב, כמו ישראל אהרוני ציפיתי לחצי עוף מושלם, ולא לחצי עוף מכובס...
🍽משחקי השף:
המקום החדש, התור המתמשך, המראה של עופות מגרים נעוצים בשיפוד המסתובב, והעובדה שהבעלים השף המעורך והחביב נכח במקום גרמו לי, לחשוב שאני הולך לטעום את העוף של הלייף.



מכיוון שעדיין לא הניחו שם שולחנות וכיסאות לישיבה בחוץ אספתי באריזות (לא שומרות חום), ואכלנו בבית.
☑️חצי עוף עם עשבי תיבול:
מעטפת העוף הייתה נהדרת, וטעמי עשבי התיבול היו מושלמים אממה, הטעמים הנהדרים לא חדרו פנימה, כך שקיבלנו  עוף  עסיסי אבל חסר טעם.



☑️כנפיים אסייתיות:
מנה של 12 כנפי עוף בטעם רוטב אסייתי מדויק הייתה מושלמת וחגגנו עליה מבלי להשאיר אפילו שריד בצלחת.



🕺יישמח חתני:
תפוחי אדמה מתובלים צלויים ואדמדמים, עם טעמים מצויינים.



💰תכנית חסכון:
חצי עוף: 59 ש״ח לחצי עוף גדול
כנפי עוף חתוכים : 42 ש״ח (12 יח)
תפוח אדמה: 26 ש״ח
כתובת: שנקין 55 ת"א.

הכי אני
הכי שגרתי
👈הכי טעון שיפור
הכי לא אני 
אהרוני חייב למצוא את הדרך שיתרונות השיפוד המסתובב יבואו לידי ביטוי, והטעמים הטובים מבחוץ יחדרו גם פנימה.
מכיוון שמדובר באוכל רחוב, המחירים יקרים מידי לטעמי . 

2 תגובות:

  1. שף מוערך. לא מוערך ולא מערוך. אם אתה קוטל שף אגדי כמו אהרוני, השתדל לפחות לדייק בעברית.

    השבמחק
  2. העוף לא טוב גם אם אני לא יודע לכתוב

    השבמחק