יום שבת, 7 בינואר 2017

סושי מרקט/ הירקונים 43 צומת סגולה/ פ״ת

      סושי לכל פועל 😎

המוסכניקים באזור התעשייה של פ״ת כבר לא אוכלים רק חומוס שאוורמה או סביח, דימה ואירן גולדמן נותנים להם בסושי...

לטעמי הסושיה של דימה ואירן גולדמן הייתה צריכה להיות ממוקמת במשאית מגניבה באיזה  רחוב  מרכזי, עם הסושי הזול והטעים שלהם, והמון אנשים שמחכים בתור, מסתבר שדימה השף והבעלים חשב על זה, אבל מכיוון שבארצנו הקטנטונת זה לא פשוט לקבל רישיון למשאית אוכל (מקסימום לאוטו גלידה) דימה והאישה שאייתו אירן החליטו להביא את הסושי דווקא לאזור התעשייה של פ״ת.

השף הסימפטי

דימה מספר שבהתחלה הפועלים שבאזור עוד היו שואלים אותו אם יש גם בורקס צ׳יפס או פלאפל, ״לאט לאט התחלתי לחבר אותם לעניין, עם רול מטוגן והמשכתי לדברים היותר מורכבים״.

טעם נרכש
שלא תבינו שמדובר במסעדת פועלים משודרגת, הגענו לשם בשעת ערב מוקדמת תפסנו מקום על הבר וקלטנו את הווייב, מיד נתפסתי לברזי הבירה עם הלוגו הצבעוני של הבירה היפנית היטאצ׳ינו, מדובר בבירה שמיוצרת מחומרי גלם יפנים כמו אורז אדום, תבלינים ופירות, אירן מזגה לי כוס בירה אייל מחבית לא מסוננת זהובה אדמדמה ועמוקה שבושלה עם ג׳נ׳ג׳ר טרי, דימה פיתה אותנו עם עוד שתי כוסיות של סאקה במתיקות עדינה ובמרקם חלבי ומיד החלטנו שמיותר להיצמד לתפריט הרגיל, וביקשנו מהסושי שף להמשיך לעשות בשבילנו את העבודה...
בירה יפנית מעניינת
פתחנו במרק טום יאם סמיך ואדמדם מלא כל טוב ירקות ופחמימות (אטריות) שהג׳נג׳ר מוסיף חריפות נעימה, מרק המיסו הירוק בקבוק  עם הפטריות, הבצל והאצות שהעניקו לו טעם חזק של ים היה מיוחד ולמביני עניין בלבד.

מרק מיסו

אהבתי את הגיוזה הפריכה בטעמי בטטה פטריות ותרד

תרד בטטה פטריות
הגיע זמן הסושי עלו ובאו : טונה רול עשוי בגריל עם פטריות שיטאקי בציפוי פנקו,
סמוקי רול עם אבוקדו בטטה מלפפון ושיטאקי עטוף בטונה אדומה, טטאקי סלמון וטונה מכורבל באצה ועוד דברים טובים שהמשותף להם הוא חומרי גלם טריים, ושילוב נכון בין המרכיבים, והכי חשובה הרגשה לא פלצנית שעוברת מהשף ללקוח, אם רק הסושי יכל לדבר הוא היה אומר אני פלאפל..

ספיישל1


ספיישל2
לידיעה: המחירים סבירים: חצי ליטר בירה יפנית (35 שקלים)
בירות יפניות בבקבוק במבצע אחד פלוס אחד
מרק טום יאם (13 שקלים)
רולים (24 שקלים)  וספיישלים (31-41 שקלים) 
אם תגיעו בשעת ערב מאוחרת יש סיכוי שתתפסו על הבר את השף צ׳רלי פדידה יורד על איזה סושי מעוצב.
לשיפור: צ'יפס ובורקס...
לשימור: זוג צעיר שבא מאהבה לעבודה
לסיכום:  חגיגה בסנוקר






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה