יום שישי, 17 ביולי 2015


ביקורת ברים/בר שף -  טרנדי


פימפינלה/נחלת בנימין 115 שוק לוינסקי 

בר אוכל טוב צריך קודם כל להציג יכולת קולינרית גבוה ורק אחר כך,להתעסק עם מה שמסביב. הקרפצ'יו הגיע בטקסטורת חג הביכורים, הגיניס מחבית הייתה מצוינת.

אחרי ההתרשמות הראשונית מהעיצוב המינימלסטי היפה, מכוסיות הצ'ייסר המעוצבות ומעשרות בקבוקי האניס על המדפים, הברמן המנומס מזג במיומנות כוס מגרה של בירה גיניס מחבית (31 שקלים), ולצידה שני צ'ייסרים של מידורי יפני ואוזו יווני. בפלייליסט היצירתי הגיע הזמן של הזמר יגאל בשן ולהקת "הופה היי" עם השיר כמו צועני מקדם אירווזיון 1990, למרות שיש להם תפריטים בכתב יד על דף מחברת, המוזג הציג את עצמו כתפריט חי, ולכן הסכמנו  על מנות שכללו: קרפצ'יו מוסר (32 שקלים).


קרפצ'יו מוסר


הקרפצ'יו הגיע בטקסטורת חג הביכורים מוקף בירק, צנוניות ומלפפון שטבעות הפלפל החריף התמקמו במקום שחסם לנו את שדה הראייה, ורק אחרי הביס הראשון הבנו את גודל הטרגדיה, בא לי למות בפעם הבאה מומלץ שהפלפל חריף לא יהיה מוסתר, וגם חשוב לדעת שבקיץ הפלפלים מגיעים לדרגת חריפות מוגזמת. בנוסף ראוי  שהתפריט המהלך היה מיידע אותנו על כך. 




כרובית צלויה (26 שקלים) בליווי טחינה, שאטה, שום ועלים הייתה בפוטנציאל גבוה למעדן, אבל צליית יתר עד כדאי חריכה בקצוות איכזבה.


כרובית צלויה









הרינג הולנדי(34 שקלים) קיבלנו הרינג כבוש ורוד כמו טוסיק של תינוק בשרני ועם טעמים נהדרים ולצידו תפוח האדמה חרוך(הפעם לטובה), בצל ירוק צנון שמנת חמוצה  ביצה קשה ומלפפון חמוץ ביתי, המנה הנכונה שינתה לנו את מצב רוח הקולינרי, והשכיחה את הטרגדיות הקטנות של המנות הקודמות.

הרינג הולנדי
















כפיצוי על חשבון הבית קיבלנו עוגת טופי תמרים, מעט  מחורבשת, אבל בהחלט עונה על הצורך במשהו מתוק.





עוגת טופי וקצפת

ז












לשימור: האווירה, אוסף בקבוקי האניס והפלייליסט המשולב בסגנונות שונים. 
לשיפור: בקרה על צילחות ואיכות 
לידיעה:  לפני כן היה שם בר של לירון לב, הבן של שחקן העבר אברהם לב.
לסיכום: על פרשת דרכים, ימים יגידו אם זה יתפתח למשהו רציני, או שיישאר רק לאחסניה נוחה לסטלנים החביבים תושבי השכונה.

פינה יפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה