יום רביעי, 21 בפברואר 2018

ענבה/ בר מסעדה- עמק זבולון 1 מודיעין , מכבים, רעות

סיניה טחינה וצנוברים

על קוקטיילים בשילוב צמחי תבלין ,אוכל מחבק ונוף מרשים.

מודיעין,  מכבים,  רעות, עדיין לא על מפת הקולינריה בישראל, אבל זה לפעמים מגניב לצאת מאזורי הנוחות ולהגיע למקום חדש. הפעם העדפנו לנצל את מזג האוויר הנהדר בשעת צהריים מוקדמת ולשבת במרפסת היפה מול העמק והאגם.
מלצרית יפיופה שבקיאה בתפריט הציעה לפתוח את הארוחה בקוקטיילים בשילוב צמחי תבלין.
הבחירה הייתה : קמפרי וודקה קטל וואן ציטרון לימון,תפוזים ועלה טימין, קוקטייל מתוק מריר ידידותי ומעורר תאבון.
קוקטייל סאמרג׳ינג׳ר כבר היה הרבה יותר קשוח וחריף, שילוב של ג׳ין, למון גראס, לימון וג׳נג׳ר היה כהר געש מבעבע ,עד שהקרח גרוס נמס והרגיע את הבערה.( 42 שקלים)
קוקטייל הר געש 

למנה ראשונה נבחרה : ברוסקטת פטריות שמפניון ופורטבלו, בשילוב זוקיני בזיליקום, פטרוזליה , בצל ירוק ,שמן זית ,וגבינת סנט מור חמה בטעמים חזקים שמאפיינים גבינת עיזים טובה .השילוב של הקפצת הפטריות בשמן זית ותנור חם שעשה נפלאות  לירקות ולגבינה נתן את הרגשה שהקונצרט מושלם. (44 שקלים)

ברוסקטת פיטריות
מתפריט העיקריות בחרתי בסיניה טלה:
מנה מורכבת של בשר טלה קצוץ בתיבול אורינטלי ובמרקם של קציצה דקה ושטוחה על מצע של בטטה, תפוח אדמה, קישואים, בצל , עגבניה,  צנוברים וטחינה . כל הטוב הזה הזיע בתנור כמו בסאונה לוהטת וכך נותר לנו תבשיל עסיסי , עמוס בטעמים ומשביע.(68 שקלים)
סיניה טלה

מנה בשרית רגילה של המבורגר ( 250 גרם) מורכב מבשר שפונדרה ואונטריב בשילוב חסה, עגבניה, ומלפפוני קורנשיינוים חמצמצים עמדה בציפיות, את הציפס הבנאלי מומלץ לשפר למשהו יותר שמח.( 68 שקלים)
שפונדרה ואונטריב 

קצת לפני פרידה קיבלתי  אספרסו ארוך קר שהוגש בכוס של קפוצ׳ינו וקינוח  שערות חלבה נעימות בשילוב: טחינה, סילן, פיסטוקים וגלידה,  יופי של מנה זוגית מחבקת ומתוקה. ( 32 שקלים )
שערות חלבה 

לשיפור:
צ׳יפס בנאלי וקפה שהוגש קר.
לשימור:
מלצרית שמכירה את התפריט, המנות יצאו מדויקות למרות הלחץ של שבת בצהריים.
לידיעה:
יש בר נוח ובימים יפים מומלץ להזמין מקום במרפסת מול האגם.
מצב השירותים:
יפים, מופרדים, מעט מבולגנים , חסר ניר ניגוב ידים.
לסיכום:
יש חיים מחוץ לת״א...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה