יום שבת, 12 בנובמבר 2016

הדסון בשרים /הברזל 27 ת״א רמת החייל

בר בקר


ב"הדסון בשרים", ידעו לצאת גדולים מהגשת המבורגר מפויח, וגרמו לנו להיפרד כידידים. הישיבה על הבר הייתה נוחה ומהנה מגיעות כל המחמאות לברמנים האדיבים.


כיאות למסעדת בראסרי שמגישה תפריט מצומצם יחסית הבחירה הייתה מהירה, חצי ליטר ווינשטפן קרה ומנת פתיחה של פטריות יער ופורטבלו (54 שקלים) שהוקפצו במחבת חם והוגשו ברוטב טריאקי ותרד המקצועיות וחומרי הגלם הטובים, יחד עם הבשרניות של הפטריות עשו לנו הבה נגילה. הזמנו גם לחם טרי ולא נשאר אפילו שריד בצלחת.
מנגבים עד הסוף
המגמה הייתה להמשיך לשייט בנחת להמבורגר קצבים  250 גרם (72 שקלים), עשוי מנתחי פילה וסינטה אבל גוואלד האש חרכה את הבשר מבחוץ בצורה מוגזמת, ולמרות שבפנים נשאר עסיסי וורדרד, המנה לא הייתה ראויה. 

תוך התייעצות עם אנשי המקצוע החלטנו בכל זאת לתת לזה סיכוי נוסף ואני שמח על כך,
הפעם הוגשה לנו קציצה שספגה מכת ברק שסגרה מבחוץ על כל הטעמים שהשתחררו עם הביס הראשון ויחד עם הלחמנייה המושלמת התמוגגנו בהנאה שגרמה למלצרים לחייך באושר. ראויה לציון העובדה שההמבורגר הוגש נקי שהרטבים בצד. מתוך תפריט הבשרים 


המלצרים חייכו באושר
נפלנו גם על הסטייק אנטריקוט 300 גרם (159 שקלים),  מדובר בחלק הטוב ביותר של האנטריקוט ללא צווארון שומני אבל טעים עסיסי ומתובל בפלפל גרוס ומלח גס.

אנטריקוט עסיסי
עת בחירת הקינוחים יצרה חילוקי דיעות שרון רצתה טארט שקדים ולימון מרענן ואני חפצתי בהזרקה ישירה של שוקולד בדמות נמסיס שוקולד קצפת לוטוס וקרמל מלוח (45 שקלים) הפור נפל על הטארט והברמנית שכנראה דאגה לזוגיות שלנו הוסיפה גם את קינוח הנמסיס על חשבון הבית    התענגנו על המתוק חמוץ ומלוח שתי מנות טובות ושונות: קרם לימון, טארט שקדים ופטל.
יחד עם שוקולד קצפת לוטוס וקרמל מלוח.
כמה שוקולד

חמוץ מתוק
לידיעה: נהר ההדסון נמצא בניו ג׳רסי בדרום מזרח מדינת ניו יורק
לשימור: שרות מקצועי וקשוב לצרכיי הלקוח
לשיפור: מיותר לקחת כסף על לחם
לסיכום: 
בראסרי אמיתי עם תפריט מדויק שימוש בחומרי גלם טובים ואווירה נעימה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה